jag kommer att sakna dig!!

Nu har jag två månader kvar med världens bästa Karlsson, ELIN KARLSSON! Jag kommer att utnyttja tiden til fullo och vara med dig in i sista stund innan du flyttar (du vet inte vart). Vi har haft och kommer fortfarande att skaffa värdefulla minnen ihop. Men ett Oslo utan Elin kommer vara som en korv med bröd utan korv. Du var anledningen till att jag kom tillbaka till det här landet och den här staden. Jag klandrar dig inte för att du ska flytta för jag vill att du ska göra det du känner för och mår bra av. Jag är inte rädd för att du ska glömma mig, jag vet inte vad jag är rädd för.. Att inte få träffa dig på flera månader? att inte kunna fråga om råd? att inte kunna komma hem och prutta på dig? jag är nog rädd för att inte ha dig i mitt liv, varje dag. bara säga hej eller god natt. Jag kommer inte ha någon som petar på mig när jag somnar till den där filmen vi kollar på tgillammsans, jag vet inte.. jag vet bara att jag kommer att sakna dig så fruktansvärt mycket.. Du vet det också.. jag är bara dålig på att säga det till dig! Därför skriver jagd et här, om du nu skulle gå in här och läsa i hopp om att jag har skrivit..

Då ska jag säga dig att det är idag du ahr sagt upp lägenheten, vi har precis ätit och gjort smoothie och jag kände hur tårarna närmade sig så jag gick och la mig för att inte visa att jag är så ledsen..  tänkte bara visa liiite bilder på osss!













Älskar dig min kära vän, jag vet att du alltid finns vid min sida <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jossan, underbart skrivet! Jag kommer också sakna henne. Jag kommer sakna dig. Det kommer göra ont i hjärtat att lämna er underbara människor, ni betyder så otroligt mycket.

Ni får mig att skratta även dom jobbigaste dagarna. Kan bara säga TACK <3

2011-06-29 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0