resan fortsätter

Nu har jag passerat karlstad och har haft fem hela stopp. Men som tur är så sov jag ca 1 timme iaf. somnade mellan västerås och örebro.. I örebro fick jag en medresenär brevid mig, inte kul!!! men nu hoppade hon av i karlstad så nu har jag två säten för mig själv igen.. Jag får lite panik, vet inte riktigt hur jag ska göra med min väska.. den är så sjukt tuuuuuuuuuuung.. jag skulle behöva ha bärhjälp men vem? har skickat ett sms till matilda men hon har inte svarat än.. Elin jobbar så henne måste jag ju ändå förbi men där finns ingen bärhjälp heller.. får klara mig själv helt enkelt.. men men får träning. Det ska man väl inte klaga på iaf :D

hejhejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0