är tillbaka

Nu sitter jag här igen påväg till Oslo. Efter exakt två år flyttar jag tillbaka!!! Det känns jättebra samtidigt som det inte känns så kul eftersom att jag kommer att sakna alla där hemma, men den känslan kommer att försvinna så fort jag kommer fram. Inte det att jag inte kommer sakna er där hemma men det kommer kännas bättre. Just nu har jag åkt i ce 30 min och börjar redan bli rastlös.. hur ska detta gå. Men va tusan jag är van med långa resor både på buss tåg och flygplan. Så det här ska nog inte vara någon match. Det finns ännu en till positiv sak mer Oslo just nu, det är ju att Matilda har flyttat dit. Kan man hinna umgås lite med henne också innan hon drar på sitt nästa äventyr, vart det än blir. Måste berätta en sak, det känns inte som att det är min dag idag, eller är det gud som säger åt mig att inte flytta??? Det ärnämligen så att när jag var påväg till tåget så följer mamma mig eftersom att jag har en 10000 kg tung resväska plus en 20 kg tung handväska och en kudde.. men iaf när vi var på väg till tåget och jag drar väskan så lossnar ena hjulet. KUUUUL, neeeeej. sen efter 150 meter till så lossnar andra hjulet så jag har dragit väskan på ingenting, PLAST fick jag dra den på vilket gjorde det ännu tyngre.. fy tusan alltså. när jag satte mig på bussen så skakade mina händer och armar. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon.. Säger bara en sak, jag tar taxi fraån oslo gallerian hem till akersgata 73e tror jag det är :P hahhaha.. men men hörs senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0