22/10

Idag har varit en väldigt bra dag. Dagen började med att Elin väcker mig vid tio tiden genom att hoppa i min säng. (kanske inte fullt så kul) Sen tog vi t-banan till sognsvann och gick en skogsrunda, jättemysigt och fint!!!! Dit ska vi i vinter med varm chocklad och koooooooooosa oss :D Efter skogsrundan bestämde vi oss för att göra ett försök att gå hem. Gick väl sådär men till slut kom vi hem efter 2 timmar :P Men det är kul att försöka hitta och prova nya vägar. När vi kom hem gjorde vi ett snabbt klädbyte och gick till grunerlokka och åt sushi med Melinda. Sen var det dax för jacksökandet. Hittade två och hade svårt att bestämma mig, men när jag äl bestämt mig så var jag jätte nöjd. Ingen jacka som alla andra har, lite egen. Inte billig och inte dyr för en vonterjacka betalde 999 nok. Det tycker jag är ett bra pris för en SNYGG vinterjacka. Påväg hem så stöter jag på en kompis som jag umgicks väldigt mycket med när jag var på koh tao. Daniél, jättekul kanske ska träffa honom ikväll.. Nu ska jag ta en macka och äta till middag, är inte så hungrig eftersom att det inte var så länge sedan vi åt sushi. haaaaaaaadeeeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0