20/10

Först och främst ska jag säga GRATTIS KIM PÅ 21 ÅRS DAGEN!!!! Tråkigt bara att jag inte kan vara hemma och fira den med dig! Men du får ha en superbra födelsedag!!! Även fast du inte läser :P

Dålig uppdatering jag vet. Men det är nämligen så att det händer inte sådär jättemycket i mitt liv just nu. Men kan väl börja med att berätta lite om fredagen.
Den började här på Akersgata med att två tjejer flyttar in (saras kompisar). Den ena bara två dagar sen åker hon till sverige medan den andra ska stanna tills januari. Jajajaja vidare.. Sen så har vi förfest i Elins rum med Alina och Tessie till en början. När dom drar (för att dom ska på hoffmaestro) så kommer Metzi och Sofie och vi förtsätter förfesten. Sen så drar vi till Fugazi där efterfesten med hoffmaestro är. Alla blir fulla och sen så händer inte så mycket mer. På lördagen blev det bio. En israelisk film som handlar om judar som är bögar osv. Söndagen börjar med en långpromenad och efter det blev det sushi och så gick vi och hälsade på sofie och melinda. Måndagen blev det promenad för mig själv sen var klockan ganska mycket och jag hämtade upp elin från jobb. inget mer med den dagen. Tisdag så hände ingenting i princip. vad hemma hela dagen sen på kvällen åkte jag med elin till ikea sen åkte vi hem och fixade hennes rum, eller kläder kanske man ska säga. Idag har jag varit på promenad sen så kollade jag mitt norska konto och då visade det sig att jag har fått skatteåterbäringen på 10000 riksdaler. wiiiiiiiiiiiho så då blev det liiiiiiiite shopping med elin. Bara en topp och ett par röda snygga pumps. INTE riktigt det jag behöver men mer shopping blir det imorgon!!!!!!!!!!!!!!! woooooahhhh. Hoppas det fanns något intressant att läsa Elin. HAAAAA deeeeeeeeeeeeeeeee braaaaaaaaaa yaaaaaaaaaao!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0