14/10

Igår blev det varken bakning eller bio, istället blev det chips och "ett päron till farsa". Mysigt. Inatt har jag inte soit så bra, antingen är det för varmt eller för kallt. Men men jag ställde min klocka på 11 och gick upp och åt frukost och fixade mig lite och sen så gick jag till skatte kontoret för att ansöka om skattekort. Jag fick en sur jävla kärring som fick mig på jävligt dåligt humör. Jag tänkte gå en promenad efteråt men kände inte riktigt för det just då. Tänkte ta det lite senare kasnke.. När jag kom hem så satte jag mig och kollade på Sunes jul, SÅÅ JÄVLA kul. hahha.. längtar lite till julen när man ser det. Men jag tycker inte om julen längre. Det har alltid varit en mysig familjedag men idag så har jag inte någon "familj". Mamma och pappa är skilda och jag hatar att behöva välja mellan dom, jag tycker inte att man som barn ska behöva välja mellan sina föräldrar. Jag tror att det är en av anledningarna till att jag inte firat jul hemma dom två sista åren och förmodligen lär jag inte göra det i år heller.. men men nu ska vi inte vara sånna!

Elin stänger idag så idag blir det att baka rabarberpaj.. ska bli gott :)

Hejdå!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0