13/10

Idag vaknade jag runt tolv och blev genast stressad eftersom att jag skulle åka till mitt blivande jobb och skriva på kontrakt. Så jag slängde i mig frukost och hoppade in i en varm dusch. Jag blev klar runt ett tiden och tog t banan som gick halv två. När jag kom fram så svarade hon inte när jag ringde och jag blev lite irriterad, men jag frågar en tjej i kassan och det visar sig att hon var och tränade och skulle komma tillbaka om en timme så jag åkte i princip tillbaka till stan och köpte mig en kaffe och åkte tillbaka. Vi satt på hennes kontor ca 30 min och pratade både jobb och om när vi träffades i Sydney. Men det känns skönt att ha pratat ut och att nu vet jag allt. Om jag är duktig vilket hon inte tvivlar på så ska hon rekrytera mit till en butik i Oslo så att det blir lite närmare för mig. Efter samtialet så kände jag mig glad och att det kommer att gå bra för mig. Jag ska ge allt och lära mig snabbt och visa att jag har en jävla arbetsmoral.
Senare så blir det väl antingen bio eller baka rabarberpaj :) mums säger jag. Nu är jag inte speciellt sugen för att jag har precis ätit en jävla god omelett med blomkål, broccoli, morötter, champinjoner och bacon. Ibalnd kan jag vara bra på att laga mat! haha.. men men nu ska jag hoppa ut på taket och röka en cigg!!!!!!!!!!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0