12/10

Hej hej allihopa! Inte för att någon läser min blogg just nu för tillfället men ändå.. Har inte sagt till ågon att jag börjat igen. Men jag måste säga att det är kul att vara tillbaka lite jobbigt att vänta på att få jobba.. men sånt är livet.. Det har blivit en del fest nu och jag ahr gjort av med onödigt mycket pengar.. Men det får jag tycker jag.. Jag vill bara få en heltidsjobb vilket jag inte har. och bara jobba jobba jobba och tjäna massa pengar så jag kan lägga undan massa.. och sen göra vadfan jag vill.. om det så är att jag vill stanna så kan jag göra det. vill jag åka till andra sidan jordwen ska jag kunna göra det om jag vill.

Jag är glad att jag har lämnat stockholm för att komma till Oslo och äntligen få bo med min älskade vän Elin. Jag har även haft Matilda här under en veckas tid, hon åkte hem igår. Det har varit några sjukt galna kvällar med henne. Tråkigt att hon åkte hem.. man vet aldrig när man får träffa henne igen. Men ajg har tur som har Elin kvar iaf, sen så har jag Elins kompisar som jag får tvinga mig på och matildas kompisar. Jag måste vara lite på och träffa folk så ajg kan lära känna dom istället för att bara vara hemma och inte göra något. Idag har jag bara varit hemma men det har varit så jävla skönt.. Sara (som jag bor med) är sjuk så hon är hemma idag så vi gick en sväng till Kiwi det är det ända. Sen har vi suttit med varsin dator och kollat på olika program. Jag blir fan besviken att jag itne kan se svenska paradise hotel.. DÅLIGT.. men men jag fortsätter mest att skriva för att Elin bad mig igår.. hahha så nu har hon någonting att läsa när hon kommer hem.. Hoppas du fick en trevlig och spännande läsning. Inte för att jag tror det då eftersom att jag inte har så spännande liv för tillfället..

Ps. Jag äter lasagnen idag så du vet.

HAAAAAAAAAAAAAAA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BRRRRRRRRRRRRAAAAAAA!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att lasagnen smakade bra

2010-10-12 @ 21:28:28
Postat av: josefine

haha det gjorde den inte

2010-10-12 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0