blir så less

Jag vet att det aldrig kommer att bli som det en gång var. Men jag börjar tröttna på att allt ska vara så bra när det passar dig och att du annars bara skiter i mig eller ännu värre, bara ignorerar! Jag har sagt det till andra förr, att jag inte bryr mig, men tyvärr så gör jag det ändå! Jag försöker att dölja det men det gör för ont i hjärtat att bara låta någon så fin människa bara gå och inte komma tillbaka. Men det som gör mest ont är att du är egoistisk och självisk och bara bryr dig om dig själv. Bara du får stå i centrum och får all uppmärksamhet så är allt lugnt, annars går typ världen under. Men jag börjar tröttna ganska rejält. Att du ens har mage att komma hem till mig och inte ens kunna komma fram till mig och krama mig eller prata med mig innan du åker hem. NEJ istället så springer du in på toaletten och säger "Hejdå måste springa till bussen!" och skyndar dig vidare ut i hallen för att säga hejdå till resten. Du pratade inte ens med mig på två dagar. Jag är less och det gör ont i hjärtat men jag orkar inte lägga energi på sånna som dig.. Du får komma när du vill men räkna då inte med att jag finns där!

Jag har sagt det till dig förr men du verkar ändå inte bry dig, eller så förstår du inte att jag menar allvar eller så tar du det inte på allvar. Jag vet inte!!!! Men hoppas att du en dag märker vilka som är riktiga och vilka som är falska!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0