8/12

Ja nej nu har jag varit arbetslös alldeles för länge.. Hela 4 dagar. Inte okej. Börjar verkligen klia i hela kroppen kan inte sitta still. Men det är heller inte kul att gå runt på stan varje dag och inte köpa någonting.. Dessutom så är det så himla kallt så man vill inte ens gå på stan. Ingen annan är ledig och jag har tråkigt. Men igår och idag har jag sökt massa jobb så jag hoppas att mobilen börjar ringa lite inom dom närmsta dagarna :D Den här veckan har varit mysig. I måndags så mötte jag upp Therese och så gick vi en promenad och pratade när vi kom till Aker brygga så var en färja på ingång så vi tänkte att vi åker dit, i brist på annat. Men när vi klev av båten så var det endast en buss station så vi gick på igen och åkte tillbaka. Igår blev jag en isprinsessa för några minuter. Ända tills jag trillade rätt på rumpan! Ack så kall jag blev, hahah.. men roligt var det. Mer skridskoåkning blir det nästa vecka.. Idag ska jag ner på stan själv för att leta efter en ny doft, alltså en ny parfym. Vill hitta någon ny som är typisk mig och som luktar jääääääääävligt gott :P Tror det blir något sött kasnke för att jag är så söt :P hahha nej men något sött blir det nog. Sen ikväll blir det lite öl.. gött ska det bli. Lär väl bli så att vi börjar på Qba. Billig öl :D hahha.. jaja nu har jag skrivit ennu ett inlägg på väääääääääääldigt länge. :P Måste bara säga att jag vill bara dra härifrån.. Pallar inte med den här kylan. vill åka till ett varmt land! Någon som vill hjälpa till att sponsra med lite pengar? :D Sen så att jag saknar att ha matilda här om helgerna. Den galna gammla kossan! Hon är och kommer alltid att förbli min bästa vän, även fast vi kasnke nästan aldrig träffas för att vi båda gör som vi känner för och reser ut i världen..

Haaaaadeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer
Postat av: matilda fucking forsén

hej baby ! saknar dig jätte mkt också, vi pratar offta om dig här och dig härliga skratt vill ha dig här nu... vem är inläget över om ? vem är det sm beter sig så mot dig? du vet villka dina riktiga vänner är , och som jag alltid sagt va aldrig för snäll!!! Läs av människor... ppusss<3

2011-01-09 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0