Operation!

Idag var jag och pappa hos läkaren. Fick ett svar jag har väntat på så länge nu, att jag ska få operara mig. Var det verkligen så svårt att INSE att jag behöver en operation för att bli bra i knät. Och läkaren tyckte att det var konstigt att jag inte fått en kallelse utan att jag fått ringa själv efter en tid. Om dom bara hade insett lite tidigare att jag måste göra en operation så hade jag kunnat vara bra i knät vid det här laget, men ikke! Svenska sjukvården är fan sämst!!!! Jaja, jag fick även ett frikort eftersom att jag har betalat 900:- så det här läkarbesöket blev billigt, endast 60 kr eftersom att jag redan hade varit på läkarbesök för 840 kr :P haha.. FUCKEEEEEERS!!!! hatar svenska sjukvården. Men iom att jag ska operera mig så kan jag inte stanna i austalien längre även fast jag har pengar kvar. Jag ska nämligen få operationstid i slutet av februari och det känns lite viktigare än att vara kvar några dagar i australien.

Nu är det bara en vecka kvar, snart, snart, snart åker jag/vi :D :D
Imorgon blir det vaccination!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0