Lost in Hanoi

Idag har varit en crazy day in Hanoi. Haha vi vaknade ganska tidigt och jag borjade med att duscha. Efter typ 4 minuter sa slutar vattnet att fungera och jag hinner knappt ens skolja ur mitt har och Jennifer fick inte ens duscha for att vi inte hde nagot vatten. Sen gick vi till en restaurang och kakade frukost eller lunch, vi kallar det brunch. Vi at iaf kyckling och nudlar och gronsaker, as gott var det och vi betalade endast 16 kr. Sen gick vi vidare for att se lite mer av Hanoi, vi tog aven en guidad tur pa cyckel for 20 kr. Utan den hade vi inte sett lika mycket. Alla forsoker blasa oss ocksa, as irriterande. Vi skulle kopa en annanas av en tjej for att vara nalla och hon ville att vi skulle betala ca 50 kr men vi prutade ner till 2 kr ungefar, hahhaa BUSTEEEEEED!!!!! Sen sa var vi och kopte en tag biljett till Sigon ocksa, kostade ca 500 kr och tar 29 timmar. Men vi aker natttag sa man hinner sova tva natter sen ar vi framme. Det ar skont att slippa flyga ar trott pa det nu. Sen gjorde vi lite mer, satt och tog en ol osv. Pavag hem sa gick det inte sa bra, allting ser likadant ut och vi gick runt och runt flera ganger och fragade massvis med manniskor, men till slut kom vi fram efter att ha varit lost in Hanoi i ca en timme med en javla massa moppe trafik och shit. Dom kor ju som galningar har, vi har tagit bilder som vi ska lagga in sa smaning om. Puss pa er dar hemma, hoppas ni har det skont i kalla Sverige for att jag ahr det javligt bra har med Jennifer.

Juste maste bara saga nagra saker till, vi gick typ pa en mat marknad eller natt och dom salde levande fiskar, PADDOR, krabbor, nagra konstiga BLAA krabbor hihi tyckte jag var lite kul. Springer aven runt lite hons och tuppar. MYSIGT!!!!! Sa idag har vi sett hur man verkligen lever har i Hanoi! Hejda!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Hej på er hoppas ni har det gudomligt skönt det verkar vara mycket laid back och mycket att titta på. Jag hoppas ni kommer att ha en trevlig resa med oförglömliga minnen. Puss & Kram Pappa Hasse

2009-11-24 @ 07:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0