Extra jobb!!

Kan ju börja med att jag jobbade i fredags :) Då jobbade jag på förskolan Trubaduren i Skogås, där jag själv gick när jag var liten. Det var 4 stycken som jobbade kvar och kännde igen mig, det var lite kul faktiskt. Sen jobbade även Linas (min storasysters) dagmamma där också. Det första hon sa till mig var att hon hade haft min lillasyster som dagbarn, inte ser jag väl så gammal ut ? Hahah, jag menar lina är 24 och då skulle hon mena att jag var 25+ ???? hahah.. men men vidare.. Igår ringde pappa och frågade om jag hade lust att jobba i veckan och det tackar jag inte nej till så det var bara att skynda sig ut med hunden och bege sig till jobbet :) lite extra pengar i kassan är ju alltid ett plus :):) Jag fick även ett såndant kontrakt där dom ringer in vid behov, så jag får hoppas att någon som jag kan ersätta blir mycket sjuk denna månad eftersom att jag bara har en månad på mig innan jag drar. EXAKT en månad idag faktiskt!! Längtar längtar längtar..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0