trött på skiten

Jag är så jävla trött på skogås och allt som ahr med det att göra. Jag vill bara här ifrån.. Jag saknar Oslo.. Jag saknar att sova på min madrass på golvet, jag saknar att vänta på alla som jobbar sent, jag saknar vägen jag går till t-banan eller tåget varje morgon, jag saknar lägenheten, jag saknar mina sambos. Ända anledningen till att jag är här är för mitt jobb som jag stortrivs med, resten klarar jag mig utan. Missförstå mig inte nu! men jag är så trött på allt i denna skit håla. Jag trodde att det skulle vara lite skönt att vara hemma men det är det fan inte. Jag vill heller inte bo hemma hos mamma! Jag vill ta hand om mig själv göra vad jag vill och slippa klagomål. Vad jag än gör så blir ingenting som jag tänkt. Jag jag inte vad jag ska göra, men en sak vet jag, att snart ska jag dra här ifrån..

Kommentarer
Postat av: Connie

Sötaste du.

Jag hoppas du ... finner lite ro stundvis med att vara hemma

2009-05-13 @ 22:10:41
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: jennifer

Kom tillbaka! Nuuuuuu!!!!!

2009-05-14 @ 00:32:35
Postat av: rebecka

men du är alltid välkommen tillbaka jossan :D

2009-05-22 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0