Då var man på väg!

Ja nu har jag packat klart och snart kommer sara och hämtar upp mig för att köra mig till centralen snäll som hon är :) Jag är så himla taggat.. vill bara spela spela spela :) ska försöka att göra många mål och springa tills jag spyr :) Håll tummarna för mig :)

Nog om det, jag shoppade igår. Två klänningar, ett par jeans en tröja, en t-skirt, en kjol, hårspännen och ett par AS FINA SKOR! jag vet några som kommer bli sjukt avundsjuka där borta i Norge! men ni har äran att få se dom när jag kommer nästa helg :) Jag är nöjdast med mina skor och dom står snyggt och prydligt på mitt nattbord där dom har fått sin hederliga plats! :):) Snart är jag hos er i Oslo tjejer, ska bli så najs att komma tillbaka ni vet att jag saknar er!!! Puuuuuuuss på er!


Saknar er mina små snuttisar :)


Äntligen ska man få spela med det bästa laget :):):)
( inte för att det är alla samma, men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0