Utan att lyfta ett finger!

JAG FICK JOBBET !!! var glada nu allesammans :D Josefine ska bli en telefon försäljare, hahha tro det eller ej med hon ska det. Det verkade jättebra på smart1. Dom la ner mycket tid på att personalen skulle trivas och tycka att det är kul att gå till jobbet osv. JAg har en garantilön på 15000 nok plus provision, så det tyckte jag lät helt okej :D haha. SÅ skönt att jobbet kom till mig, det ända jag behövde göra var att svara i min telefon och gå på en intervju, jag har inte sökt och jag vet inte riktigt vad dom fått mitt nummer ifrån men någonstans har det kommit upp och dom har tänkt ¨på mig :) Vilken tur man kan ha ibland va :D

Så ikväll ska det firas, vet inte vad som händer ikväll men jag bjuder på pizza iaf. Jag ahr köpt stans godaste pizza från rema 1000. Verkligen super god.. Jag är så himla sugen på den där pizzan men måste väta till typ 9 för då kommer Jempa hem.. Hoppas det blir en bra kväll för mig/oss och för er där hemma. Pussar i lass





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta hur kvällen blev.:-)

2009-03-15 @ 16:55:37
Postat av: Connie

Grattis!!!



Hoppas du kommer trivas med detta jobb

Massa pussar

2009-03-15 @ 17:22:39
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Anonym

go pizza

2009-03-16 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0