sneakiga föräldrar och mye kos!

Alltså småbarnsföräldrar är fan riktigt jävla sneakiga asså. Igår när jag var på Kiwi så var det en småbarns pappa som hade sina varor i barnvagnen i ett sånt där när som brukar hänga på handtaget. Jag såg hur han plockade upp varorna och la dom på rullbandet, men han "glömde" en sak makrillen. Både han och jag vet att haninte glömde den eftersom att han försökte dölja den med ett par vantar som låg där i. Det var inte heller första gången jag märkte något sånt. När jag var på Ikea förut så var det ett par med en barnvagn som hade ett paket som låg under vagnen. Dom stod i självbetjäningskassorna och "glömde" att slå in pakken under vagnen? Nej, det var ett stort paket. Jag menar man vet ju vad man handlar. Usch och fy, sånt gillar vi inte.

Idag jobbar Jennifer hon ska nu bege sig till jobbet och jag blir ensam. Men jag ska nog ta mig en tur på byn eller så. Elin kommer hem strax efter nio idag och Jennifer kommer väl hem vid 11 kan jag tänka mig eftersom att hon slutar 10. Så jag tänkte gå ner till Kiwi sen och köpa en gurka och dipp, har massor av gulerot hemma så det behöv inge mer :) Sen tänkte jag att vi kunde sitta här hemma och öppna min vin flaska som jag fick från Russedress, och bara kosa oss!! Det känns som att det var evigheter sen vi alla var hemma tillsammans och bara var vi och snackade och koste oss. så det är mitt mål inför ikväll.

Det blir en lugn helg denna helgen också. Men det är skönt också. Jag spar mig till påskhelgen så förbered er där hemma på att jag vill parta :) :) :) ska bli riktigt kul att komma hem och träffa alla igen, blir en massa med hemgångar nu inom en snar framtid :) men det säger jag inte heller nej till. Men nu får ni ta och komma och hälsa på snart också!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0