sista dagen/nya jobbet

Sista dagen på Russedress var väldigt tråkigt, jag hade velat fortsätta där. Det är som precis när vi har blivit en grupp så är man tvungen att lämna varandra. Jag kommer att sakna vissa mer än andra, de jag  vill ha kontakt med har jag ontakt med inget mer med det. Vi alla satt och väntade på att få börja jobba när båda skiften samlades och cheferna kommer in och ger alla en varsin vinflaska, sen så fick vi alla en varsin hood tröja basic norge heter den, det har jag lärt mig :D Vi firade även med tacos till middag, väldigt gott var det :) Jag kommer sakna russedress och vissa personer, det kan jag itne förneka. Men samtidigt är det kul att börja på ett nytt jobb men ändå lite småjobbigt att lära sig nya arbetsuppgifter hela tiden, och tänk om jag inte trivs där om en månad. Eller tänk om jag itne är tillräckligt duktig. Att dom inte vill ha mig längre än en månad? Men jag får göra mitt bästa och inte ge upp så lätt, utan jag möter mina motgångar med istället för att ge upp så måste jag få nya krafter och fortsätta och bli starkare. Jaja men nu har jag blivit telefonförsäljare, eller inte för jag säljer inte något men jag hoppas att jag ska bli bra på det som min nya chef sa att jag är som en blomma som itne slagit ut än men det gör jag snart och då kommer jag att bli en toppensäljare. får se hur det blir men får hoppas på det bästa.

Ha det bra..... !!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0