Sakta men säkert

Man märker att våren är på väg nu, sakta men säkert närmar den sig mer och mer. Hela veckan har vi haft soligt mer eller mindre. Idag har det varit lite mindre sol och duggat lite, men nu har himlen spruckigt upp och man ser solens strålar sträcka sig över Oslo. Idag har bara varit en ta det lugnt dag, har bara legat och slappat i soffan. Men en sak har jag också gjort som jag inte trodde skulle hända en söndag iaf, jag har varit ute och sprungit. haha fyfan va jobbigt, min kondition är inte som den var förut :P haha. men bäst att börja få upp flåset nu inför Hallsberg.  Jag längtar så ska bli så himla kul att spela handboll igen.

Igår hade vi tjejmiddag här jag, Jennifer, maja och Rebecka. Rebecka hade fixat öl till Jennifer och maja eftersom att dom jobbade och skulle inte hinna köpa öl eftersom att man får inte köpa öl på lördagar efter klockan 6. När vi väl plockar in dom i kylen säger Maja

- Men Rebecka har du köpt 2.5 or?
- Va nej ?

Så nu har vi våran kyl full med 2.5 or. hahah. Det blev alltså ingen utgång igår utan vi stannade hemma och kollade på The Bodyguard och smaskade i oss godis och saft istället.


Här kommer en bild på mig och elin innan vi drar ut för att springa, jag diggar elins outfit, hahha!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra Jossan! Jogga på du! Det behövs nog inför Hallsberg. Vi vill inte se några skador.

Kramar

2009-03-23 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0