Onsdag

Nu sitter jag här hemma och väntar på att få åka till jobbet. Igår var en helvetes dag och det kännde jag redan på morgonen kanske därför den blev som den blev. Men idag är en ny dag och jag har vaknat på den andra sidan, den bra sidan :) Så idag är det nya tag och idag ska bli en toppen dag.

Igår var jag och elin på Ikea hon handlade lakan och lite saker till hennes garderob. Hon bjöd mig även på middag på ikea, Mysigt :P haha men hon hade två gratis mat biljetter så vi utnyttjade dom igår. Det blev falafel med couscous och tsatsiki as gott verkligen. Sen åkte vi hem och jag hjälpte henne och fixa i hennes garderob, när vi väl var klara med det så satte vi på en film, men som vanligt så var det någon som somnade. (gissa vem) Hahah. Jag som vanligt då :) Men jag tänkte ta och kolla på den idag när jag kommer hem från jobbet. :)
Ni får ha en fortsatt fin dag vidare, för det ska jag! Ha deeeeeee...

Kommentarer
Postat av: maggan

haha, verkligen som vanligt :P Det värsta är när man låter dig välja film så somnar du ändå efter max en halvtimme ;) haha gullis

2009-03-25 @ 18:45:34
Postat av: Jossan

haha jaa det bara blir så, även om mitt huvud vill se så vill inte ögonen och dom stänger sig automatiskt :)

2009-03-27 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0