Lonely

Hej, idag var jag lite ledsen på jobbet. Eller inte ledsen men lite deppig. Sophia på mitt jobb som jag har fått ganska bra kontakt med slutade igår och idag var första dagen utan henne :( Hon har fått jobb i en affär som till att börja med assisterande butikschef, så jag är jätteglad för hennes skull men det blir mindre kul för mig på jobbet :( men men det blir nog bra. På ondsdag ska det börja några nya.. Jag vet inte hur många eller något men får hoppas att det är några trevliga typer. Jag trivs bra på mitt jobb förutom att man blir skickligt sliten efter en hel dag framför en dator och att prata i telefon.
JAg har även en glad nyhet, jag kommer hem till påsk :) bra va :D:D:D

Alltså jag jobbar ju alltid tidigt, och Elin är hemma i Lidköping och Jennifer jobbar alltid sent, vilket innebär att vi aldrig träffas eftersom att jag alltid hinner somna på soffan innan Jennifer kommer hem. Jag försöker verkligen hålla mig vaken men det går verkligen inte, I förrgår slog jag rekord, då var jag vaken till halv tio iaf innan jag hann somna om :) Men så jag har inte träffat Jennifer sen i Söndags tror jag.. tråkigt. Men idag lovade jag henne att hålla mig vaken, det är ju ändå fredag.. Haha och förra fredagen så sov jag som en stock när hon kom  hem :)
Men det är faktiskt väldigt tråkigt och ensamt,.. Jag menar jag bor ju med henne men jag träffar henne aldrig så jag hinner lixom sakna både henne och elin även fast vi bor med varandra :S låter lite konstigt men så är det iaf..

jag har iaf en dagens kommentar idag. Vi snackade om att Tove på jobbet var dålig i magen och att det var bivärkningar på hennes astma medicin.

Jeanette: Men det är ju bivärkningar från hennes medicin!!!
Tine: Ja men jag undrar om det rinner och är löst...

Men hallå JAG VILL INTE VETA OM HON ÄR LÖS I MAGEN ELLER INTE, det räcker med att jag vet att hon är sjuk, hahah. Det kasnke inte är så kul när man läser det men det var kul "live"

Det var väl det jag hade att säga idag, Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0