=)

Idag har varit en mycket bra dag. Fråga mig inte varför men jag har vaknat på en mycket bra sida. Det gick inte alls för bra på jobbet men jag säckade inte ihop för det, utan var fortsatt lika glad. Är det nu också.. Hahah konstigt men men.
Jag har kommit på att jag ska ha dagens kommentar om jag kommer ihåg det.. Men jag kom egentligen på det igår men glömde bort att skriva det så jag skrivet två idag istället :P Förresten så var det två så jag kör på båda.

Gårdagens kommentar 1:
Anonym: Jossan skynda dig nu jag är kissnödig.. annars kissar jag på mig!!!
Jossan: Jaja jag skyndar mig...
Anonym: Eller iof jag har en tampong inne så jag kan ändå inte kissa för den stoppar ju..
Jossan: Alltså skämtar du eller? det är ju förfan inte samma håååååååååååååååååål!!!!!

Gårdagens kommentar 2: (Vi ska lyssna på ipod på bussen)
Jossan: Fan jag sitter på fel sida, kan inte lyssna eftersom att jag har hål i flärpen.
Anonym: Men om vi hoppar till till andra sidan.
Jossan: Men jag har ju fortfarande örat på samma sida, pucko!

okej inte riktigt så sa jag men jag kunde ha gjort:P

Dagens kommertar är från mig själv och en kille på Bunpris, ajg går och letar efter havregryn men kan inte hitta det någonstans så jag frågar en kille i affären.

Jossan: Har ni havregryn?
Killen: Ja där, säger han och pekar rakt framför mina ögon.. hahahha

jaja det var väl det jag hade att säga idag.. Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0