Vår!

Jag längtar så himla mycket efter våren och att köpa vår och sommarkläder. Att bara kunna ha en tunn jacka och inte ha på sig en massa tjocka tröjor och vantar och mössor och allt som hör till. Det tråkiga är att man inte har några pengar för att köpa dom dära jättefina skorna och den supersöta tröjan/linnet eller vad det nu kan vara, mina byxor nedan tex :) Men här har jag hittat två supersöta saker från asos som jag vill ha, så mamma om du läser detta så vet du ;) haha nej jag skojar bara. Men det ska jag köpa när jag har fått pengar :)

 

Jättefint, vill ha (ska ha)!!!



Skulle passa mig perfekt :)
Jag längtar verkligen tills jag får pengar och kan skämma bort mig själv lite för en gångs skull :) det var alldeles för länge sedan jag gjorde något sånt. Får bara hoppas att jag inte shoppar upp alla mina pengar, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0