Jobb och shopping

Idag är sista dagen jag sitter ensam hemma medan mina andra två smulor jobbar. Imorgon börjar jag jobba på mitt nya jobb. Jag är lite nervös fast jag är nog mer glad över att få jobba. Det var ett tag sen nu så jag är taggad till 100%. Jag hoppas att det går bra och att jag får många sköna arbetskamrater. Jag ska börja jobba på ett lager som heter Redress. Där ska jag plocka och packa Russedress kläder. Det är kasnke inte det roligaste jobbet men jag vill jobba på lager och på ett jobb behöver inte arbetsuppgifterna vara det roligaste, det är även omgivningen och arbetskamraterna som spelar stor roll. Man kan ha världens bästa jobb med mindre roliga arbetskamrater vilket gör att jobbet inte blir lika roligt. Jag har höga förväntningar vilket kanske inte är så bra, men jag tror verkligen att det kommer bli kul och att jag kommer att träffa många nya vänner. Eftersom att de hade 25 stillinger och söker fortfarande så lär ju lagret vara fullt :) Jag tror att det kommer vara ganska många unga svenskar, varför jag tror det vet jag inte men det stod att svenskar uppmanades till att söka när jag sökte :) Nog om jobb. Jag ska beställa ett par skor från HM idag, dom fanns förra året också men lyckades inte få tag på dom då och de kostar endast149 nok. Tänkte även beställa mina fina byxor som jag skrivit om nedan men dom var slut (självklart!!!) jag ska alltid ha sån otur. Jag sappar mellan de svenska och nosrka hm internet sidorna för att mina skor finns bara på norska medan mina byxor bara finns på den svenska, så irriterande :P. Alltid när man inte har pengar så hittar man massor och då menar jag MASSOR med saker man vill ha, sen när man väl fått pengar och ska köpa det så är det antingen slut eller så finns det inte i min storlek, så jävla typiskt att det alltid är så. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vart vinden blåser, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Maggieee

haha mina skor :P mupp unge !

2009-02-18 @ 19:24:02
Postat av: josefine

nej nu är dom mina :)

2009-02-18 @ 21:28:01
Postat av: Connie

Det kommer gå galant ;)



<3

2009-02-18 @ 22:36:14
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Maggieee

Tur att du tillbringar din sommar i norge då :P så slipper vi ha likadana ;)

2009-02-19 @ 13:05:52
Postat av: Josefine

Jag tror inte att det bara är du som har sånna i hela skogås eller sthlm heller ;) du använder dom nästan inte heller!

2009-02-19 @ 17:53:24
Postat av: Anonym

haha, men har faktiskt inte råkat ut för så många som har haft dom :) det är skönt :) mimmi har iofs ett par :P men som sagt vi lär ju inte ses så mkt i sommar, och till nästa sommar e dom nog sönder ;) haha, det där runt om har redan börjat släppa ju :/

2009-02-19 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0