Söndag

Jag har väl egentligen itne så mycket att säga, men igår var jag bara hemma och käkade pizza och godis. Sedan kom jennifer hem med några tjejkompisar från IKEA. Så jag satt och kollade på tv medan dom endast pratade om IKEA. Inte så intressant precis. Men men, just nu sitter jag och kollar på x-effekt och äter godisrester :) Ikväll blir det väl kebab eller något. Det spelar ingen roll vda jag än har gjort under helgen jag är fortfarande lika seg på söndagar. Jennifer har köpt en ny bokhylla till vårat rum som hon vill montera idag, sen vill hon att vi ksa gå ner med saker i källaren men det orkar jag inte göra, 10 trappor upp och ner är ju ingen dans på rosor precis. Hon vill även möblera om i vardagsrummet men jag vet itne om jag orkar det idag heller. Det är söndag och Josefines heliga vilodag, haha. Hoppas att det går någon bra film ikväll också. Nej nu har jag inget mer att säga, Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0