Ska ha!!!!

Jag har hittat ett par as fina byxor på hm som bara är ett måste, jag ska ha dom. Byxorna kostar 198 nok men dom får vänta tills jag fått lön. Dom kommer vara jättefina till våren med ett par tygskor. Jag provade dom redan förra veckan och blev helt kär. Dom byxorna ska iaf finnas i min garderob till våren, det är en sak som är säkert. Jag lägger ut en bild på dom så att ni kan se hur de omtalade byxorna ser ut, men dom är finare på än vad de är på bilden :)



Så ser dom ut! Men nu är det så att nu måste jag sova ska upp tidigt imorgon. Klockan är snart halv 5 och alldeles för mycket men jag har ju inga rutiner för tillfället. Men men god natt, sov gott och dröm sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0