Pizza, öl sen får vi se!

Idag vaknade jag av att jag fick en ram i skallen, typ två gånger tror jag. Vet inte vad Jennifer gjorde men något gjorde hon iaf. Jag grymtade lite som somnade sedan om igen. Jag har precis varit och handlat öl till Elin eftersom att hon jobbar och skickade ett litet sms i morse där hon snällt frågade om jag kunde göra det, eftersom att hon själv inte skulle hinna. Snart ska jag också ta en promenad till Rema 1000, vet inte om vi har en sådan affär i närheten så jag går dit jag vdet att det finns en. Rema har dom godaste färska pizzorna och dom kostar para 20 kr, så det tänkte vi äta idag. Jag ska också köpa garlic sås som jag brukar ha på, men Jennifer skulle köpa en ny sa hon för en vecka sen men den har forrtfarande inte fått sin nya plats i våran kyl så jag har inget annat val än att köpa den denna gången också :P Ikväll vet jag itne riktigt vad som händer, vi får se vart vi hamnar så berättar jag mer om det imorgon! Idag snöar det igen (suck). Är trött på snön nu, inte nog med att det är en meter hög snö det ska komma ännu mer. Jag vill ha vår nu nu nu nu nu !!!!!!!!! Men men, hoppas att det börjar smälta lite i veckan iaf.

Igår hade vi bara hemmakväll och jag och Elin satt och spelade jättegammal musik, allt från aqua till bubbels hahha. Så vi satte på musiken på högsta volym (blir itne så högt i Johans SÄMSTA högtalare) och sjöng med i alla låtar. Haha det är ganska kul att man fortfarande minns texten. Jag kommer även på vad det "riktiga" ordet är nu när jag är lite bättre på engelska än när jag var 10 år :) haha. Nu ska jag börja röra mig in mot Rema!

Ha en bra lördag :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag håller med om det där med snön. Här har det ju knappast varit nån snö på hela vintern. Men nu kommer det. Det har snöat hela natten och fortsätter nu under dan. Får väl gå till jobbet i gummistövlar imorron. Jag antar att det kommer att slaska när det väl slutar snöa. Usch!!!

2009-02-22 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0