Obehagligt

Det är helt sjukt!!!!!!! Jag vet inte, men jag måste ha kommit in i en period när jag pratar oerhört mycket i sömnen. Inatt sov jag och Elin på bäddsoffan, eftersom att jag som alltid har lättast att somna när jag kollar på tv (vilket dom flesta vet vid det här laget) Vid femtiden vaknar jag och kollar på Elin, jag vaknade av mig själv att jag försökte skrika men det gick inte fick lixom inte fram något ljud. Elin kollade på mig som att jag var psyko eller något. Men hon beskrev mitt ljud som att jag nästan lät som en ko eller nått och vi började skratta, sen somnade vi om igen som små barn. När vi väl vaknade igen sa hon att jag fortsatte att låta som en ko och prata i sömnen.

För ett tag sen när vi bodde i Grorud så låg jag och Magda och sov och i drömmen börjar jag asgarva för att jag ser en kille med svintajta byxor och gylfen gick inte ens att dra upp. Jag vaknar och kollar på magda som ligger där helt vettskrämd, JAG VAKNADE AV ATT JAG LÅG OCH ASGARVADE I SÖMNEN. Det är obehagligt. Men jag hoppas att det betyder att jag sover bra och inte är något dåligt.

Nu sitter jag i soffan och jennifer moterar grejer som hon köpt på IKEA idag och elin klär på sig för att snart bege sig till jobbet. Vi lyssnar på backstreetboys och westlife. Dom är fan sjukt bra egentligen när man tänker efter, det är bara att sätta på högsta volym och sjunga med så gott man kan :)

See you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ær en jævel på kærlek, jag ær en jævel på att kyssa pojkarna!!! ;)

Vaknat æn eller?

2009-02-21 @ 14:26:26
Postat av: Anonym

ja :)

2009-02-21 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0