Jobb!

Idag var första dagen på jobbet, det gick väldigt bra faktiskt. Det var kul, förutom att alla mina arbetskamrater är muppar förutom typ två tjejer och min skiftledare. Får väl hänga med dom. Det är jobbigt att ta sig hem men jag har kommit på en snabbare väg, så mamma du kan vara lugn. Men jag kan lika gärna ta den lång vägen eftersom att jag får vänta på T-banan så länge. Jag har inte så mycket arbetsuppgifter, det jag gör är att ställa upp kartonger och skriva skolans namn och klassens namn och sen lägger jag bara ner färdiga påsar och bockar av. As simpelt :P Jag är verkligen as trött nu och det värker i hela benen eftersom att jag står upp hela dagen. Jag minns hur det var när jag jobbade på coca cola, det tog mins en vecka innan benen började vänja sig. Imorgon när jag kommer hem så är Sanna och Malin här, det ska bli jättemysigt. Längtar verkligen verkligen alltså :D

Förresten så stavade jag fel på bandets namn från igår dom heter Roger bekkevoll and the hummingbirds, haha ja ni vet ju hur min engelska är :P fast jag var ju nyvaken när jag skrev det också, kan ju ligga någonting i det.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och sova JÄVLIGT skönt :P
God natt, sov gott och dröm sött !!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta den snabba vägen nästa gång hjärtat!

2009-02-24 @ 16:08:07
Postat av: Anonym

haha ja, men igår ick jag även skjuss :)

2009-02-25 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0