Jävla osis

Nu är det såhär att jag och Elin har inte varit vigelandsparken idag eftersom att Elin vaknade vid ett och jag vaknade med ett tyck strax efter. Det var lite tråkigt. Klockan gick och klockan blev halv tre, jag tänkte när fan ska Jennifer upp, men det visade sig att hon inte var hemma! Så hon har väl blivit in ringd eller något eftersom att hon skulle vara ledig egentligen. Hela morgonen har jag och Elin kollat på Scary maze games video där det kommer upp en läskig tjej på skärmen och skrämmer en. AS läskigt verlikgen, men kul att kolla på alla som blir så rädda. Idag har jag inte så mycket att göra, alla andra jobbar. Men nu är det bara två dagar kvar (Om jag har tur). Det ska bli så jävla skönt, är så trött på att sitta här och inte göra något. Ha det bra sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0