Helgen

I lördags blev det pizza och öl. När Jennifer kommer hem från jobbet så kommer hon med en överraskning, hon hade nämnligen bjudit hem folk till oss. När vi varit här ett tag så beger vi oss till Stina som hade avsjedsfest. Men eftersom att min och Elins öl tog slut så tänkte vi gå ut lite tidigare än de andra så kunde vi möta upp de senare. Vi går in till stan med 3 andra också, när vi börjar närma oss kommer smarta Josefine på att hon har glömt legget. Så jag och Elin vänder och åker hem denna gång. Sedan möter vi upp Jennifer och resten och går till stan för att sedan gå ut.
Det var väl en helt okej kväll annars!!!!!!!

Söndagen var väldigt seg, ligger i soffan och kollar på tv och sover (som vanligt). Vid klockan åtta frågar Elin om jag vill följa med till Cafe sör och kolla på ett band som spelar. Eftersom att det var gratis så tänkte jag att jag kna följa med, kan vara skönt att ta en liten promenad till stan och få frisk luft också. Jennifer ville inte följa med hon valde istället att sitta vid datorn (tråkmåns). Det var jättemysigt inne på cafe sör och bandet som spelade var bra, Elin köpte deras skiva och fick den signerad :P Sångaren i bandet är Elins jobbarkompis pojkvän så det var lite kul. Bandet som vi lyssnade på heter Roger bekkevoll and hamingburgs. 

Idag blir min första "riktiga" jobbdag. Det ska bli kul :) skriver mer om det sen när jag kommer hem ikväll :) Ha det super sålänge <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0