Förhoppningsvis en händelserik månad

Nästa månad kommer det att hända mycket, förhoppningsvis. Då kanske Anja kommer och hälsar på igen, vilket skulle vara väldigt trevligt eftersom att hon är en väldigt trevlig prick och vi gick väldigt bra ihop. Anja är då Elins kompis från Elins hemstad Lidköping. Jag har även pratat med Magda och Sara. Jag hoppas att Magda kommer för att under en tid har hon varit en del av min vardag vilket hon inte är längre och det saknar jag väldigt mycket. Sara är en tjej som jag träffade på mitt första jobb på Hafslund, hon är en trevlig tjej och vi hade jättekul tillsammans under hennes korta vistelse i Oslo, så det skulle vara kul om hon tog sig tid för att komma hit och hälsa på :) Snart är det den 24 februari och då kommer mina kära vänner Sanna och Malin och hälsar på. Det ser jag verkligen fram emot. Tråkigt bara att jag jobbar 15.30 till 23.00. Men på onsdagen tänkte vi gå till ett karaokeställe som heter Trumpeten för att komma ut lite i oslo. Så jag åker direkt från jobbet til Trumpeten för att möta upp mina små gryn. Sanna, Malin och Jennifer åker hem till Sverige den 26 igen, medan jag ska försöka ta nattbussen den 27 för att sedan träffa kusinerna och åka till farfar den 28. Det ska bli så mysigt, länge sedan jag träffade dom. Farfar min lilla skrutt saknar jag också och jag tror att även han ser fram emot den dagen minst lika mycket som jag gör :) See you soon Rebane family, massa pussar och kramar till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0