Diskpinnar och totatismos!

Idag har inte varit någon händelserik dag precis, har bara varit hemma. Mormor ringde och väckte mig kl 2 idag. Det var skönt att höra hennes röst även fast hon frågar samma frågor flera gånger om. Men jag tycker om henne lika mycket för det :) Vid åtta mötte jag Elin utanför Kiwi för att handla lite mat, det blev fiskpinnar och potatismos. Det var ganska gott förutom att fiskpinnarna inte var riktigt klara, men det gick ner ändå. Imorgon ska jag och Elin och kasnke Jennifer om hon orkar gå upp klockan 11 till Vigelandsparken och kolla läget lite sen tänkte vi fika på Bogstadveien. Det ska bli skönt att komma ut lite och inte bara sitta instängd i lägenheten. I fredags vad jag och Elin ute så jag tänkte lägga upp en fin liten bild på oss :)
 





































Här är jag och Elin fest fina inför en utekväll på Club Gabler "Valentines fest"


Jag är trött och kan inte sova och börjar få problem med att skriva, fingrarna bara fummlar över tangenterna. Ska nu försöka att ta mig i kragen och försöka att sova, har en dag imorgon att se fram imot. God natt och sov gott, ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0