Design

Ja nu har jag suttit här ett tag och försökt att få en fin sida, det går sakta men säkert. Jag är nöjd med resultatet hittills. Det finns ju en dag imorgon också :) Det känns som att det var evigheter sen jag höll på med grafisk design men det var bara mindre än ett år sen och jag har redan glömt så mycket, men det är fortfarande lika kul. Man blir helt inne i det man gör och tiden går så snabbt så vips har man suttit och pillrat i flera timmar. Men men den här bloggen går ju faktiskt inte ut på att vara fin utan jag ska skriva om vad jag gör, så nu tänkte jag skriva lite om vad som har hänt idag. Jag vaknar klockan 11 av mitt alarm (varför jag har på det vet jag inte, men det är lika bra att inte sova bort hela dagarna). Lagar gröt till alla och surfar lite på internet. Sen bestämmer jag, jennifer och Elin oss för att gå en tur på stan i det underbara vädret. Vi börjar med att gå til Operahuset för att kolla på utsikten, men självklart så är det avstängt pga halkrisk. Sen går vi runt lite på stan och myser. Jennifer började jobba 5 så hon åkte lite innan Elin som började jobba klockan sju. Jag hatar att vara ensam hemma, har tröttnat något så otroligt mycket. Men nu börjar jag att jobba snart så det ska bli skönt. Jag tänkte lägga upp en bild på trion som bor i nya lägenheten på krumgata 3 så ni där hemma vet vilka jag har att handskas med här :) Ha det bra <3   


Kommentarer
Postat av: Connie

DU är söt :)

2009-02-12 @ 22:26:11
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Josefine

Du är sötare :)

2009-02-12 @ 22:28:24
Postat av: Anonym

Snygg sida gumman! Och bra tidsfördriv kan jag tänka. Ska hålla utkik här så jag kan ha lite mer koll på vad som händer där borta!

//Mams

2009-02-13 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0