Besök!

Nu är Sanna och Malin på besök :) Det är as kul och mysigt. Igår visade jag och Jennifer runt dom på Oslos shopping gator och båda två gick hem med en varsin påse. Sen käkade vi och sen drog jag till jobbet. Jobbet går bara bra och jag har kommit in i allt och vet hur jag ska organisera och så. Efter jobbet så drog jag till trumpeten där mina kära vänner väntade på mig :) vi träffade massa med trevliga människor och en gubbe som satt och bjöd alla på öl om och om igen. Vi insisterade på att han inte skulle köpa men det gjorde han ändå och han kunde inte dricka 7 öl åt gånen varje gång han gick och köpte. Men gratis är gott hahaha. Det blev ganska sent igår men det gör inget för igår när jag kom hem var jag väldigt trött och somnade på en gång, de andra dagarna så har jag inte kunnat sova. Kanske för att jag haft värk i benen eller så har jag väl bara en period när jag har svårt att sova. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen kila iväg till jobbet. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Connie

Går allt bra på jobbet?



<3

Jag spanar in här varje dag!

2009-03-01 @ 19:07:43
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: josefine

det går super bra :)

2009-03-03 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0