veckan lite kortfattat

Förra veckan var underbar, solen sken och det utnyttjade och och jennifer vill jag lova. Minns inte riktigt vilken dag det var men vi gick iaf en eftermidagspromenad till akerbrygga där vi köpte oss en varsin glass och satt i solen och njöt full ut. På onsdagen iaf så mötte vi upp två killar från jennifes jobb, därav en visade sig vara en gammal jobbarkompis till mig från glas magasinet vilket var väldigt kul. Han har varit ute och rest lite och så, så det var kul att ses igen. Men vi mötte iaf upp dom och tog några öl på akerbrygga som är det mysigaste stället i hela oslo när det är fint väder. På torsdagen så åkte vi till Metro, ett köpcentrum där elin jobbar, det var nämligen kvällsöppet och 20% på alla butiker som var öppna. Så jennifer och rebecka shopade loss rejält, inte jag, jag fick nöja mig med att titta på :P Då ska vi se vad jag gjorde på fredagen, knappt att jag minns det själv. Men det var jag och elin som lagade mat tillammans eftersom att jennifer och rebecka jobbade sent, sen så drack vi lite öl och spelade kort och bara koste sådär sista helgen. Lördagen blev också lugn, då var det fortsatt bara jag och elin till middagstid, men sedan kom även rebecka och jennifer så satte vi på en film, Brudar i krig. Den var helt okej det jag såg, (för ovanlighetens skull somnade jag IGEN) vilket jag får ångra för att dom var fan inte nådiga alltså. haha, dom höll för min näsa så att jag inte kunde andas och kittla mig. Jag blev irriterad men var för trött för att säga så mycket så jag gav bara ifrån mig några ord som "ehum" eller nått. Nog om det nu ska jag lägga ut lite bilder från veckan.


Joakim från glas magasinet och Jennifer



Jag hade kul iaf!


På bussen till Metro


Snorre är då ett vanligt namn i Norge!

Söndagen får ett eget inlägg har en del att skriva om :) och massor av bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0