Underbar helg!

Min helg började med lönningspils med jobbet, sedan åkte jag hem för att kolla på film och äta med Elin, men var så trött så jag somnade under filmens gång (inte så ovanligt) Sen på lördagen så vaknade jag upp själv i lägenheten och började dagen med lite frukost och film för att sedan städa och laga god mat tills tjejerna kom hem. Jag lagade wok. Blev väldigt nöjd med resultatet och det var inte bara jag som blev :) Sedan tog vi fram korten och började spela lite chicago och sjuan, och till det lite smått och gott. Sedan satte vi på en film Twilight, mycket bra film men trodde att den skulle vara bättre. Men det var en väldigt mysig kväll med mina tjejer. Och idag var nog den bästa dagen på hela helgen, det började med att jag och Jennifer låg och solade på balkongen i ca 3 timmar. Väldigt skönt. Sedan gick vi ner till aker brygge för att äta lite glass och upptäckte så världens underbaraste uteservering. Jag älskar snaps men den här går inte ens att jämföra med snaps. Vi ville så gärna ta en söndagsöl i det fina vädret med ikke, vi haringa pengar. Vi får lön imorgon. Men vi gick iaf runt lite i det fina vädret och tog några kort. Ska lägga upp så ni kan få se. Magda så du vet så är uteserveringen bokad den 16 maj ;) haha utan tvekan, tror itne du bangar när du ser bilderna heller.. ;) Jag har också tänkt att jag sak följa med jennifer på sin resa, men jag följer bara med så länge jag har råd.. Har tänkt åka med till Thailand, Laos, Vietnam och Australien. Så jag ska jobba på som bara den i sommar och spara så mycket jag orkar. Ser verkligen fram emot det. Jag och jennifer har suttit och gjort upp en plan på vart vi ska åka osv, men hann bara med Thailand och Laos sen orkade vi inte mer, så vi tar Vietnam och Australien någon annan dag. Men här kommer det bilder. Puuuusss <3













ha det bra pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0