Förvirrad, vet inte vad jag vill längre

Jag har aldrig riktigt tyckt om mitt nya jobb och igår när jag skulle åka hem kände jag att jag vill verkligen inte åka hem och jobba. JAG HATAR mitt jobb. Jag funderar på att inte skriva kontrakt för nästa månad, sen får vi se vad som händer, om Jennifers ord räcker för att jag ska få komma på en intervju och få ett jobb på Ikea lagret kasnke. Om inte finns det inte så mycket att göra, utan jobb och utan pengar kan jag inte stanna kvar. Det värsta är att det finns inga jobb att söka varken här eller i Sverige. Jag har även pratat med pappa idag och frågade om det var försent för att söka på coca cola i sommar, det var det. (jag tänkte som en nödlösning) Men han skulle prata med Baki imorgon. Om jag inte får något nytt jobb här måste jag flytta hem, vare sig jag vill eller inte. Om jag skulle få den frågan idag så vet jag faktiskt inte vad jag skulle svara. Idag är en dålig dag, jag är ledsen och saknar alla där hemma. Men jag vet att jag trivs här när jag inte mår som jag gör idag. Förutom mitt jobb. Som jag känner idag är allt värdelöst och ingenting kommer att fungera varken om jag skulle stanna eller om jag skulle flytta hem. Jag bor med 3 underbara tjejer och jag hoppas att dom kan få denna dagen att bli bättre än vad den har varit hittills. Just nu är jag bara så himla förvirrad och jag vet inte riktigt vad jag vill längre, jag menar jag har inte haft någon tur när det gäller jobb här borta och varför skulle det vända nu? Men det är ingenting som säger att jag får något jobb hemma i Sverige heller. Men där slipper jag betala hyra och mat. Jag vet inte riktigt, men jag hoppas tjejerna får mig på bättre humör.

Nu ska jag försöka få någonting gjort så att jag kan sluta tänka på allt. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag håller tummarna för dej gumman!!! Hoppas att humöret är bättre imorron, så allt känns lite bättre. Massor av pussar och kramar till min älskling! //Mams

2009-04-14 @ 20:49:46
Postat av: Connie

Jag tycker du är tuff och otrolig som fortsätter att kämpa. Helt rätt <3

2009-04-16 @ 20:16:21
URL: http://ConnieHv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0