Det har jag förtjänat!

Hej alla glada! Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. Men det blir så svårt när man är trött efter jobbet och vad ska man då skriva? jag har precis kommit hem från jobbet, tänkte lägga mig i soffan och kolla på tills jag somnar! Jävlar vilket intressant inlägg. NEJ! Så jag väntar tills jag får något jag vill säga.

Jag kan börja med att säga att i Söndags så var vi på trumpeten och drack några pils med IKEA, Jag, Jennifer, Elin och våran nya sambo Rebecka! Mycket trevlig kväll.

Igår fick jag även lön så jag tänkte att jag skulle shoppa lite för att det tyckte jag att har förtjänat. Här kommer en lista på vad jag köpte:

Converse
Zebra leggings
Svart linne
Vitt linne
Grå kjol
Grå/vit randig tröja

Inte så mycket men lite blev det iaf, gissa hur mycket det gick på?
Kommentara och gissa hur mycket så får ni veta svaret om några dagar ;) Elin och Jennifer ni behöver ju inte kommentera för att det är fusk:)

Jennifer och Rebecka fyller 20 ganska nära inpå varandra, så dom ska ha 40 års fest. Då gick jag igång, jag tog fram penna och papper så fort dom sa det och började planera allt. Jag började söka efter en massa lekar och snapsvisor på internet osv, det tycker jag är kempe göy :):) haha.. Det vad väl det jag hade att förtella er för stunden..

Förresten så har jag bokat billet hem och åker hem den 7 aprill men är inte hemma förn den 8 aprill klockan 06:00. Så nu vet ni :) Puss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0