Avsked

Det har varit en väldigt morsom dag på jobbet idag, alla har varit glada och flummiga eftersom att det är sista jobbdagen på veckan så blir man lätt lite flamsig. Denna dagen har jag väntat på i två veckor. Alltså min sista dag på jobbet. Äntligen var den här, men det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Det är ett väldigt skönt gäng på jobbet och alla tyckte att det var tråkigt att jag skulle sluta, inte minst min chef Emma. Hon slutade aldrig att krama mig och sa gång på gång att jag måste ringa henne om jag skulle komma tillbaka i höst och att jag alltid var välkommen tillbaka att börja jobba hos henne. Hon är en väldigt fin människa som vill ha en personlig kontakt med sin personal. Som sagt hon har alltid haft tron om att jag kan bli en topp selgare. Hon är mer som en vän än en chef, hon är någon man kan lita på och hon får alla på bra humör även om man har vaknat på fel sida så får hon alltid alla på bra humör på uppstarten innan vi börjar sätta igång att ringa. Jag vill tacka Emma och alla på smart1, jag haft mindre kul jobb men mina kollegor har varit på jobbet och gjort min dag. Jag lovar att jag inte glömmer er.. Jag fick en jättefin orkide och en jätte gulligt kort. Såhär skrev dom :
Till Josefine =)
Tusen takk för samarbeidet med dig på smart1!
Håper vi ser deg igjen!
Klem fra dina arbeidskolegaer =)

Sen var det dags för kramkalas. Alltid lika mysigt, haha.. Tänkte bara säga att jag avslutade mitt jobb på topp. Slog mitt rekord med 17 salg idag ;)

Men iaf idag är min sista dag här i Oslo, jag är väldigt väldigt väldigt ledsen. Men antingen är jag ledsen för att jag vill hem eller så är jag ledsen för att jag vill stanna, och det bästa just nu är att åka hem så kan jag åka tillbaka till höst och tjäna lite kosingar till min och jennifers resa. På ett sett känns det som att jag sviker brudarna, men jag är glad för att dom stöttar mig i mitt val. Jag är lyckligt lottad som har er som  vänner. Tackar mamma och pappa också som har stöttat mig under den här perioden när jag inte har varit så glad!!!!

Jag ser fram emot att träffa mina vänner som är glada över att jag flyttar hem igen. Nu ska jag inte lämna er igen på några månader, kasnke till hösten, får se ;) men men det var väl det jag hade att säga idag. Snart ses vi alla där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: connie

Välkommen hem <3

2009-04-30 @ 20:33:45
URL: http://conniehv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0